♥

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ellen Möller ♥ - 2 september 2010 20:37

sjuk idag och det är (n) haha.. har jobbat på en design i 20  min. Den är bara tillfällig. Jag ska skaffa lite nya bilder också sen blir det en design som kommer hållas så länge som möjligt. Ska vara hemma imorgon med så då blir det nog lite tips & sådant :) . Ska börja använda min kamera nu så jag kan börja lägga upp lite kort och sådant ^.^ . Sen är det helg SKÖNT ! (L) Ska börja sälja jultidningar nu :D Om ni är intresserade får ni gärna köpa (: Ska fota min lillasyster imorgon. Jag kan säga att ingen har en sån bra lillasyster som jag har . Geisha I LOVE YOU ! Sen blir det säkert några kort på Masken med :) Nu ska jag fortsätta och kolla på TV. Sen ska jag nog sova en liten stund det kommer bli jätte skönt. Ska slappa imorgon.

Puss o Hej

Från Enlitengulligtjej <3




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om Bloggen ?
 Usel
 Tråkig
 Okej
 Vill aldrig mer se den
 Fin
 Underbar
 Perfekt
 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards