♥

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

vart ute -

Av Ellen Möller ♥ - 3 september 2010 09:09

♥ var ute med zorro en stund MYS ! Jag och Tilda är sjuklingar WÄÄÄ !! fast hon har det hemskaste MAGSJUK ! stackars henne. Jag är ju bara lite förkyld. Huvudvärk med. 


Nåra bilder blev det allt. Dom kommer även senare ! 

Någon som har ett tips på någon bra klocka i färgen rosa ? Skulle vart bra om den låg i något bra pris. Jag behöver verkligen en klocka !Kommentera sidan så kollar jag gärna in den. Den måste inte vara rosa bara det blir en rolig färg. Ska plocka iordning lite på mitt rum nu :/


blog u later ;* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Möller ♥ - 12 september 2010 17:54

BYT BLOGG ENLITENGULLIGTJEJ.BLOGG.SE BLOGGAR FÖR FULLT DÄR :d ...

Av Ellen Möller ♥ - 8 september 2010 15:23

läxor , läxor , läxor !! Det är det enda som virvlar runt mitt huvud just nu :P Nu ska  jag ha 100 läxor tills nästa vecka då det är skolfotografering ;) Kul Kul ") Ska ha mina linser då kanske ite säker men tror det :)  Sitter och slappar nu medans ...

Av Ellen Möller ♥ - 7 september 2010 07:48


godmorgon :)    ska snart gå till tilda och ha följe med henne till skolan!! Slutar 15:15 ;( Sista lektionen är ma ;( ;( BLÄ !! asså matte är roligt men inte sista lektionen liksom! Nu ska jag packa ner en handuk i väskan så jag kan ha gympa !  ...

Av Ellen Möller ♥ - 6 september 2010 20:52

Ny design nu ;) Älskar denna färgen :) Var bara det jag ville säga så nu är  min blogg pigg & allert :)      Ni får ha en bra kväll    blog u tomorow ;* ...

Av Ellen Möller ♥ - 6 september 2010 20:04


  bara för att jag gillar bilden och mitt hår :)  Lite för skrytning med eller ? HAHA :p      ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om Bloggen ?
 Usel
 Tråkig
 Okej
 Vill aldrig mer se den
 Fin
 Underbar
 Perfekt
 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards