♥

Alla inlägg under juli 2010

-

Av Ellen Möller ♥ - 31 juli 2010 09:32

  Godmorgon Bloggen ;) Har precis ätit frukost och ska snart sätta på ett spel på datorn som jag och farmor spelar. Man har en familj och våran gubbe har hittat en kille ;D Så dom är gifta. Och sen så spelade vi ett golf spel innan och jag fick 2 slag på en ;D Pappa jag äger !!! Sen så ska jag åka hem typ ;/ jag stannar gärna här en natt till. Det är så kul här. ;P

puss & kram

-

Av Ellen Möller ♥ - 30 juli 2010 16:58

har inget speciellt och säga nu är hos farmor idag till imorgon. Ska snart äta köttbullar mums ;) Bloggar säkert mer senare eller imorgon titta in farmors blogg med lottelill.bloggplatsen.se :D ha dt.

puss & kram

-

Av Ellen Möller ♥ - 25 juli 2010 21:20

hejj bloggen , tänkte ett snabbt inlägg och klämma in ett och jag vet jag har vart ap dålig på att blogga den senaste tiden. Jag har en ny header ;D Ska försöka blogga men jag har fullt upp med golf / hästar / familj / vänner och sånt ;D

puss

-

Av Ellen Möller ♥ - 20 juli 2010 14:37

hej bloggen :)

är hos farmor nu är inne på hennes nya dator ;)

tagit massor av bildeer med hennes webcam :P Jag är duktig

hon har windows7 bästa ever ;) sitter & bloggar för dom som undrar . Sedan ska jag väll åka hem och slappa ;) SKÖNT-

det är såååååå hot ute och har lust att ta ett kvällsdop i älven :P ska fråga mamma sen ifall hon vill hänga medisch ;D

litet videoklipp ;D


-

Av Ellen Möller ♥ - 19 juli 2010 20:03

hej bloggen ♥

jag har satt på lösnaglar nu för mina naglar vill inte växa ;P Idag har ja spelat golf & handlat mat annars har jag mest slappat och så. Imorgon ska jag följa med farmor hon ska köpa dator & tv ;) Sen på onsdag ska jag klippa mig ;) har inget annat och skriva

puss & kram

-

Av Ellen Möller ♥ - 18 juli 2010 10:53

hej bloggen ;)

vart på ett jävligt roligt ridläger (:

jag hade min bebis asterix , (L) love him so much.

kommer göra en ny design som basserar lite till han.

han är min älskling och bebis

bilder från ridlägret kommer bombas jag lovar kommer även göra ett klipp kanske ;D

puss & kram

-

Av Ellen Möller ♥ - 10 juli 2010 09:32

 hej allesammans    ♥

 

lilla jag har vart ute på en golf runda sedan halv 7. Det gick bra för mig oxå. Just nu såg jag att någon har ätit upp HELA   min godispåse .....   Jag ska ge hämnd MOAHAHHAHA . Nej men jag blir så trött kan man inte fråga ja , jag låg och sov men whateva ? Man kan ju lika gärna gå in och fråga... Får la köpa nytt dåda :( jallefall idag så ska Pamela & Johan komma hit dom har vi köpt Zorro ifrån ;*♥  just nu är mamma & pappa ute med hundarna. Sen ska dom göra smaski frukost :) '' yummy yummy '' hihi.. jag är boooorrreeedd så därför skriver jag typ här eller jag gör ju det det ser ni ju hhahah .. jag chattar med sophie nu ;D Hon har vaknat precis. Jag tror jag är övertrött ? eller ? :O imorgon är det RIDLÄGER :D Men jag åker kl 5 så det blir nog ett Hejdå- Inlägg ♥ Så blir det till att packa idag med. Tråkigt men även kul :)  Hehe.. Sophie frågar massa frågor om golfen jag bara svarar x''d nu skrev hon väntaa .:) ( 5 år efter ) Haha nej men hon frågade vad fadderundor e  jag bara man spelar med någon som har handikapp så man övar sig nu skrev hon men ingen av er har ju handikapp :D Haha söt hon är nä men jag ska inte skriva massa boringa saker. Ehm, Japp iallafall så kommer Paméla & Johan. Zorro = GALEN    blir ett långt inlägg så ni ska inte slippa läsa av min text mer så det får bli bilder blir säkert några mer inlägg toady :D


puss & kram bilder kommer nedan :)

 

 

  

 

puss   

 

  


min tomma godis påse ;(

-

Av Ellen Möller ♥ - 9 juli 2010 22:36

hej allesammans  

ehm..  ja , idag var jag med syrran och käkade lunch riktigt mysigt faktist ♥ Sen gick jag ner till hamnen och tog mig en 2 kulors kulglass x''ddd haha. Blev lite roligt där wn stund. Sen gick jag hem och stor städade på mitt rum. Det var ett kaos oxh självklart kommer lite bilder men det får gå snabbt :D

  



puss & kram ♥

ska sova nu upp 6 imorgon ;( ♥ älskar er ALLA

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om Bloggen ?
 Usel
 Tråkig
 Okej
 Vill aldrig mer se den
 Fin
 Underbar
 Perfekt
 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards