♥

Alla inlägg under februari 2010

Av Ellen Möller ♥ - 25 februari 2010 07:43

Nu bär det av till skolan !!! BLÄÄ ! Hejdå Sötnosar




// puss ellen

Av Ellen Möller ♥ - 24 februari 2010 21:06

  Hej Bloggen och alla läsare  Idag har jag passat geisha och varit hemma SJÄLV så himla skönt ! Sen har jag ätit thaimat med bara mamma och pappa , Geisha hade tråkigt och jag med så vi gick ut och lekte i snön , Imon så skulle vi igentligen inte ha nån skola men så står det NU att vi ska till den himla skolan .. Men Men jag som hade velat gå ut och ta kort men det blir det inte nu. Och jag har inte kunnat  öva på engelska proven : / Får la öva på morgonen men jag går ju så sent så jag hinner ej . Allt förstörs bara för den skolan öppna . Jag som ville ha en ledig da imon. Men på fredag e det middag hos olivia :) Korten får bli på lördag i stället . Ne nu ska jag nog packa gympa påsen kanske men ska skriva lite till . Idag gjorde jag mig till en avatar xD HAHAH ni ska få se men nu ska jag packa gympa påsen men laddar upp bilden fort :)

 

// puss och godnatt ellen   

 

Meh :( Jag hitta den ej men om ni kollar på fb så ser ni

 

GODNATT <3

Av Ellen Möller ♥ - 23 februari 2010 14:08

         


Hej igen :)

 

Idag har jag inte vart i skolan har

 

inte mått så bra ! Jag e nog hemma imon med .

 

Jag har barat kollat på TV och

sånt . Jag e såå sugen på Ben o Jery

men den finns ju inte på Netto där

mamma skulle handla så det blir

nypon soppa istället och imon ska jag nog ta itu med Gustav Vasa Texten ! Nu ska jag inte skriva mer men videon som jag lagt upp ÄGGGGEEEERRRR FEEETTTT ! Ni måste ta och lyssna på den ni kanske inspereras vem vet xD Aja

Puss Puss Nördar

                                                  
                             
                             


Av Ellen Möller ♥ - 22 februari 2010 16:57

Hej igen   

Idag mår jag tyvärr inte så bra :( Jag e vit (enligt mamma) sen har jag svin ont i huvet.

Imorron ska vi ha nationlella prov. AHHHH!

Men det går nog bra   Man ska tro på det bästa   

 

Sen har jag en jääääääävla låt på huvedet den låten på melodifestivalen '' kom kom kom mera som som som BLA BLA BLAAAAA''

 

Aja nu ska jag nog kolla lite mer på datissen (L)

 

 

// puss ellen   

 

 

Av Ellen Möller ♥ - 21 februari 2010 19:01

Här e en väldigt bra låt (Y)

Av Ellen Möller ♥ - 21 februari 2010 18:18

 

 

 

Hej nu e det jag här igen :) Hoppas att ni mår bra  

Idag så har jag kollat på säng på IKEA :)

 

Jag orkar inte skriva så mycket mer

 

 

// puss från fiina jaa :)   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om Bloggen ?
 Usel
 Tråkig
 Okej
 Vill aldrig mer se den
 Fin
 Underbar
 Perfekt
 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards