♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Ellen Möller ♥ - 30 juni 2010 20:02

jag låter rubriken tala för sig själv ;) Ähh , Jag kommer inte blogga förren på måndag TROR JAG . så tänkte skriva vad jag har för mig dessa dagar :)

TORSDAG : Jag ska vara med Moa och vi ska antagligen fixa hennes blogg :)

FREDAG: Lisberg med Sofia.A ska bli såå kul

LÖRDAG: Golf träning kanske slänger in ett inlägg då :D

SÖNDAG : Ska ut och spela golg 7:10 blir nog ett inlägg här med  :)

MÅNDAG: LOTTA PÅ LISEBERG   


PUSS & KRAM


ska bara visa denhära : HAHAHAH



Av Ellen Möller ♥ - 29 juni 2010 18:17

ja rubriken säger allt jag är SÅ ledsen för min uppdatering ;( Men jag antar att alla har fullt upp och jag kan inte lägga ner hela min fritid på bloggen man måste ju få vara ute ochså :) Idag har jag vart med pappa som hade en golftävling med sitt jobb fick nog spelat på 300 bollar ( på ranchen ) gick otroligt bra . Nöjd med mig själv (Y) Imorgon ska jag spela golf ;) Eller ska gå ner på ranchen så jag och pappa ska snart . Ska kolla hur man får bollar ochså :D

Ni får ha dt så bra så länge så hörsvi :D

puss § <3

Av Ellen Möller ♥ - 26 juni 2010 21:19

hejj bloggen   

jag är ledsen för att inlägget kommer sent på kvällen men men..

jag har iallafal haft en jätte trevlig midsommar med mamma och pappa och massa mer. Kom hem vi 1 på natten ungefär och då  gick jag till sängs. Imorse gick jag upp och tog en jätte god frukost  sen gick vid ner och stekte lite.Blev faktist lite brun '' hoppas jag ''. Klockan var ungefär 4 när vi gick  upp och käkade korv. Fiskmåsarna var såklart på hugget och ville gärna ha våra korvar. Jag gick hem och duschade och satte på mig andra kläder. Jag var väldigt sugen på godis , Så jag och pappa cyklade ner till allt i godis och handlade där :D


Imorgon hade jag och Sofia tänkt att åka till LISEBERG   

Tänkte visa lite bilder :D   midsommarkransen + mina nya glasögon   midsommar outfit :D  

idag :D gillar bilden otroligt mycket



puss & kram

  

Av Ellen Möller ♥ - 25 juni 2010 11:17

  


 GLAD MIDSOMMAR BLOGGEN/BLOGLÄSARE :D


hoppas ni får en underbar midsommar med mycket sill , jordgubbar och självklart    SOL.

Snart kommer våra gästeroch då tror jag det blir sill , jordgubbar och sol :D men jag äter inte sill   Så jag får min pojkvän   KÖTTBULLAR , haha. Trodde ni jag skulle äta min pojkvän ? Jag har ingen äns så. Jag är på gott humör idag och det känns ju skönt   Jag kommer lägga in på bloggen i kväll eller imorgon hur jag ser ut och där finns även mina glasögon dom är jätte fina tycker jag    Jag känner mig dålig om  inte jag säger glad midsommar. Men nu ska jag gå då jag inte sitter här hela dagen  


puss & kram


ellen   

Av Ellen Möller ♥ - 24 juni 2010 17:00

hejj bloggen   

ny header igen då   blev nöjd med denna och hoppas att jag inte ska få någon som helst lust att göra någon ny inom dom senaste dagarna! Hämtat mina glasögon då :) Lila och jätte fina tycker jag ! Bilder kommer imorgon ! Eller jag är inte så jätte säker men ska försöka ! :P Jag är så lat nu när det är sommarlov ! Iallafall så imorgon är det midsommar ! Börjar sommaren imorgon då ?  hoppas det men den har redan börjat solen strålar ute och fattar inte riktigt varför jag sitter här ! Men det är nog en vana :P På söndag ska jag kanske till lisse med sofia p och någon mer maybe... Nu ska jag inte sitta här mer jag ska gå ut i solen tror jag:) Eller brar hitta på något ;D

Ha dt


puss & kram


  

  

Av Ellen Möller ♥ - 24 juni 2010 12:05

cha cha bloggen  

ähh , jag hade  tatt lite bilder jag tänkte ha till min nya header  men jag '' råkade '' radera mina bilder men asså ! jag kanske borde gå ut snart och ta bilder ! Känner att designen är inte såå jätte somrig så bättre med en ny.


GÅRDAGEN


Igår så skulle jag till optikern och testa sätta i mina linser det gick dåligt jag fick inte i dm WÄ ! Men jag ska dit snart igen :)


Nu ska jag sätta in sofias design


puss & kram

Av Ellen Möller ♥ - 23 juni 2010 13:15

hejsan sötnosar :)

jag har suttit en stund vid datan och haft bloggen uppe hela tiden men jag har fixat runt på mammas dator och fixat så jag har ordning bland mina bilder ! det är otroligt viktigt    Det blir ju otroligt bättre att hitta bilder och så om man har det organiserat    Idag ska jag till optikern för att skaffa mina nya glasögon. Jag ska även få testa att ta i & ut mina linser har därför inte sminkat mig idag för man måste vara fräsch vid ögona så inte dom blir smutstiga ! Mamma sa att  det svider i ögona då hon har haft linser men hon hade sådana som hon fick en annan färg på ögat eller vad man ska säga    

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN :DKOMMENTERA DIN FRÅGA



  

Så här ser det då ut :) Väldigt nöjd :D

  

Dagens Outfit :

MunkJacka fått av Mormor

Vitt Linne från JC

Åtsittande midjekjol från monki

Sjal


:-)


  


Av Ellen Möller ♥ - 22 juni 2010 19:11

  Japp Dagens Outfit är :

  

Svart Linne från JC

Blommigt linne från bikbok

halsband lånat av mamma

lackleggins från lindex


och syrran fixade kameran :D


tack & tack


puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om Bloggen ?
 Usel
 Tråkig
 Okej
 Vill aldrig mer se den
 Fin
 Underbar
 Perfekt
 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards