♥

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Ellen Möller ♥ - 20 juni 2010 19:47

3:dje inlälget för idag då :) jappnu har jag kollat runt lite på datan ! Jag frågade pappa ifall jag ficka ladda ner ps på datan han sa : nej ;( men jennipher har det  så får ju ta chansen när jag har hennes dator :) jag fick ett brillor av jeffe med snygga så jag dör rosa med diamnter dom kommer säkert med på ett videoinlägg & kort någon gång :)

nu har tilda skickat bilderna men jag tänker inte visa dom för jag ska ha dom till min header :) så ni får hålla ut :D  ha det så bra älsklingar :)


puss & kram

Av Ellen Möller ♥ - 20 juni 2010 19:38

          VECKANS MODE   



                                                  
                

   Midjekjol är veckans mode :) Jag älskar det och passar perfekt nu till sommaren . Trendigt till en jeansjacka och linne med några söta skor till ! själv tycker jag verkligen om rosetter till denna söta kjol! Kjolen finns i dom flesta klädaffär. Men dom sötaste finns på Monki, Gina och New Yorker. Hoppas själv att man snart ska åka och shoppa kläder med mammsen! Har endast 2 midekjol en åtsittande och en lite disco-stil . Nu får ni ta och vänta tills nästa vecka för då blir det veckans mode igen :)


puss & kram

 

Av Ellen Möller ♥ - 20 juni 2010 17:50

hej alla bloggläsare :)

precis varit ute med zorro på en trevlig promenad. Mysigt faktist. I helgen har jag bara njutit av sommarlovet men idag så gick jag till matilda och tog kort :) Nårav visas på min header hoppas hon loggar in på msn så man får dom andra då laddar jag upp dom här    Dom är otroligt fina kolla gärna in hennes blogg : KLICKA HÄR. Ska snart ner och kolla ifall vi har nått cykel rum som jag kan ställa ner min cykel i :D

ni får ha en fortsatt trevlig dag


många pussar ;*




    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om Bloggen ?
 Usel
 Tråkig
 Okej
 Vill aldrig mer se den
 Fin
 Underbar
 Perfekt
 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards