♥

Alla inlägg den 5 augusti 2010

-

Av Ellen Möller ♥ - 5 augusti 2010 20:44


Breakfast In America Dagens Låt

Take a look at my girlfriend
Shes the only one I got
Not much of a girlfriend
Never seem to get a lot

Take a jumbo across the water
Like to see america
See the girls in california
Im hoping its going to come true
But theres not a lot I can do

Could we have kippers for breakfast
Mummy dear, mummy dear
They got to have em in texas
Cos everyones a millionaire

Im a winner, Im a sinner
Do you want my autograph
Im a loser, what a joker
Im playing my jokes upon you
While theres nothing better to do

Dont you look at my girlfriend
Shes the only one I got
Not much of a girlfriend
Never seem to get a lot

Take a jumbo cross the water
Like to see america
See the girls in california
Im hoping its going to come true
But theres not a lot I can do

-

Av Ellen Möller ♥ - 5 augusti 2010 20:11

hejsan bloggen. dålig uppdatering men jag får väll säga att jag inte '' orkat '' . just nu lyssnar jag på musik. jag blir galen av musik t.ex på golfbanan, ridningen och när jag städar  haha . jag vet kul ? lite även när jag sitter vid datorn :P men då sätter jag typ på videoklipp och så. men inte nu . jag bloggar för jag har tråkigt just nu och vet inte vad jag ska kolla på eller så. sen finns det inget på tvn eller så .  jag ska försöka bättra mig  med att blogga. tidigare idag har jag fixat på mitt rum, bäddat rent , fixat i min byrå .  jag vet att jag skulle ta med min kamera till golfbanan men jag glömde att ladda den så det blir kort troligtvis imorgon istället.

vill bara säga för dom som inte vet att jag har VÄRLDENS  BÄSTA FAMILJ  ♥  jag älskar er alla  ♥  jag har oxå badat sköönt men jag fick en badbomb på ryggen och nu sitter den där och den KLLLLIIIIIAAAARRR . jag hade tänkt börja med  dagens låt att jag lägger in en  låt och nedanför så står hela texten och troligtvis kommer några fler inlägg  snart . för jag vill att ni inte ska tröttna på att jag bara skriver hela tiden. inget gr upp mot bilder & videoklipp det är jätte roligt . ibland på bloggar kollar jag bara på bilder men måste skärpa mej nu. hehe . men nu ska jag leta upp en bra låt med text ha det så bra

puss  ♥

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om Bloggen ?
 Usel
 Tråkig
 Okej
 Vill aldrig mer se den
 Fin
 Underbar
 Perfekt
 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards